Časopis HOREKA z vydavatelství ATOZ Marketing Services, spol. s. r. o. pravidelně informuje své čtenáře o novinkách ze světa hotelů a gastronomie. Ve svém posledním čísle věnoval dvoustranu často diskutovaném tématu – rozhodování mezi vlastní prádelnou a službami prádelny externí.
Autorka, paní Jana Dorčáková, se snaží objektivně shrnout výhody a úskalí obou dvou možností. Naše společnost se podělila o své zkušenosti z oblasti poskytování prádelenských služeb, a přispěla tak ke vzniku tohoto článku.
Shrneme-li jeho obsah, samotnému rozhodnutí by vždy měla předcházet podrobná úvaha o možnostech realizace obou variant (např. volné prostory pro výstavbu vlastní prádelny a skladu zásob prádla, kapacita zaměstnanců, objem prádla, obsazenost a četnost převlékání lůžek, atd.).
Dalším krokem by měla být finanční analýza, jejímž cílem je zjistit, která z variant je pro konkrétní provoz výhodnější a kterou variantu si může dovolit financovat. Více informací a názory zástupců dvou zaběhnutých hotelů si můžete přečíst v samotném článku níže.